Opiniuj24.com - Podziel się opinią!

  • Internet
  • /
  • Dostęp do internetu
  • /
  • tooway.pl
  • /
  • 1

Opinie o tooway.pl

Internet tooway.pl opinie
Cena
2.9
Niezawodność
3.38
Obsługa klienta
3.36
Parametry
3.68

Średnia ocen

3.33

w skali od 1 do 5.

 

tooway.pl opinie tooway.pl
3.33 1394

wkurzony klient / 2021-08-16

5000 pingu to standard w ciagu dnia, nie da sie normalmie uzywac internetu, rekordowo mialem 0,01 pobierania na sekunde oraz 0,00 uploadu, nie polecam
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.50
Zalety

jedyny internet w okolicy

Wady

dziala wolniej niz slimak chodz

Extra informacje

Roman / 2021-01-14

Po przekroczeniu tych GB premium z jaką prędkością lata ten net? Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie?

Michał / 2020-01-12

Szybki, dosyć łatwy w montażu, natomiast ping (opóźnienie) strasznie zaniża jego poziom. Do przeglądania stron internetowych lub oglądania filmów idealny, ale gdy zechcesz zagrać w jakąkolwiek grę online to możesz tylko pomarzyć.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
3.00
Zalety

Szybkość, łatwość montażu

Wady

Ping

Extra informacje

~Robert / 2017-03-31

Z toowaya korzystam od kilku lat ale teraz dopiero jest super oferta jak znieśli limity. Nareszcie ktos pomyslał.Moim operatorem jest firam z Łodzi ale nie pamiętam nazwy :)
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.75
Zalety

bez limitu, dobra cena

Wady

ping zbyt wysoki ale da się życ

Extra informacje

Łódź, abrocom

~Paweł / 2016-11-11

Mieszkam w Milanówku i niestety internet do nas nie dochodzi. Oglądałem kilka ofert i Tooway był najlepszy. Miało być 10/2 i zwykle tyle jest. Wielkie dzieki dla Kempa Invest z Warszawy.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.50
Zalety

Działa super

Wady

Koszt instalacji

Extra informacje

4 mies

~alex / 2016-10-03

Witam, Używamy od kilku miesięcy na Choszczówce w Warszawie. Niestety radio tutaj słabe a kabla brak. trochę drogo ale kilka lat temu tyle płacilismy w bloku na Woli. Muszę tylko pilnować aby dzieciaki nie oglądały telewizji; mąż ma założyć ruter z blokadą. Pakiet to 25GB za 149zł. Prędkosci trochę mniej niż 22Megabity ale zwykle ok. 16-18 wyciąga. Przestańcie narzekać na internet satelitarny. Pozdrowienia dla Pana Przemka z Kempy!
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.50
Zalety

mam internet

Wady

brak

Extra informacje

rok

~Klient / 2016-09-14

Polecam dostawce, instalacja szybka i widać ze zawodowa robota. probowalem z europasat ale czekanie miesiac na papiery potem umawianie sie z instalatorem to porazka
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00
Zalety

jest ok

Wady

ping wysoki

Extra informacje

abrocom internet Łódź

~Barbara / 2016-06-25

Od 1 maja nie sposób nawiązać kontaktu z StarDSL. Na maile i pisma, wysłane za potwierdzeniem odbioru, nie odpowiadają. Telefonu nie odbierają. Z dniem 1 maja zmienili klucz dostępu do internetu, ale nie podali nowego, więc od 1 maja nie mam dostępu do internetu. Faktury przesyłają mailem, choć zaprzestali świadczenia usługi, tym samym jednostronnie zerwali z nami Umowę. Ponieważ nie mogę korzystać z internetu zaprzestałam opłacać faktury. Na pisemną prośbę, aby podali adres, na który możemy zwrócić sprzęt ( antenę, router) - tez nie odpowiedzieli. Podejrzewam, że z automatu wysyłają faktury, nikt nie czyta maili ani pism. NIE POLECAM !!!!!!!
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.00
Zalety

nie ma zalet

Wady

brak możliwości kontaktu od kilku miesięcy, jednostronnie, bez podania przyczyn zerwali Umowę

Extra informacje

z usług StarDSL korzystam od 2012 roku

~mała mi / 2016-06-05

Firma StarDSL sp.z o.o. z siedzibą w Regułach - nie ma pewności, czy w ogóle istnieje na terenie Polski. Próba dodzwonienia się na infolinię pozostaje bezskuteczna - miesiącami wisisz na telefonie i odsłuchujesz zapowiedź jak dla nich ważny jest kontakt z Tobą, ale nikt nie podnosi słuchawki. Jeśli będziesz szczęściarzem zgłosi się pracownik firmy w Hamburgu, który nie włada językiem polskim! Na maile odpowiadają z miesięcznym opóźnieniem. Cena jest za wysoka i niekorzystna w porównaniu do konkurencji w tym segmencie, z uwagi na utrudniony kontakt nie możesz renegocjować warunków umowy. Sprzęt abonencki jest własnością firmy, w przypadku awarii nie masz możliwości kontaktu z pomocą techniczną, ale zgodnie z regulaminem i zawartą umową wciąż za niego odpowiadasz. Ponadto nie masz możliwości sprawdzenia stanu wykorzystanego limitu, ani ewentualnego dokupienia kolejnych GB. REGULARNIE 1. KAŻDEGO MIESIĄCA PRZYSYŁAJĄ FAKTURĘ! I TYLE MAM KONTAKTU Z TYM PODMIOTEM!!! NIE POLECAM WSPÓŁPRACY ZE StarDSL sp.z o.o. z siedzibą w Regułach. niemożność prawidłowego wykonania umowy po stronie StarDSL sp.z o.o.korzystam od 2012r. i już kończę z nimi przygodę
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.00
Zalety

internet faktycznie dociera wszędzie i świetnie działa, ale za dużo wad w tej współpracy

Wady

brak obsługi klienta niemożność prawidłowego wykonania umowy po stronie StarDSL sp.z o.o.

Extra informacje

korzystam od 2012r. i już kończę z nimi przygodę

~basia / 2016-05-09

Uwaga na StarDSL ! Kontakt z tą firmą jest praktycznie niemożliwy. Nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na maile. Pracownicy z hotline oszukują klientów. Uzyskanie pomocy jest niemal niemożliwe. Przestrzegam. Nie polecam.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.25

~Zzz / 2016-05-07

Mam internet Tooway od Kempa Invest z Warszawy. Mieszkam tylko 20km od centrum ale LTE dziala slabiutko a innych operatorow brak. Jakies lokalne WiFi wyciaga 2Megabity. Polecam Skype i YT hula super Internet zawsze jest 25Gb wystarcza dla calej rodziny ale musimy sie pilnowac - sciaganie i wysylanie duzych plikow tylko w nocy gdy nie liczy sieWadyBrak1 rok
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.25
Zalety

Zwykle 16-18Megabitow na sek. Skype i YT hula super Internet zawsze jest 25Gb wystarcza dla calej rodziny ale musimy sie pilnowac - sciaganie i wysylanie duzych plikow tylko w nocy gdy nie liczy sie

Wady

Brak

Extra informacje

1 rok

~klient / 2016-03-21

Odradzam firmę europasat czy jakoś tak. zapłaciłem zaliczke a miesiąc czekałem aż antene doslą. kontakt amatorski nikt nic nie wie. do tego siedza w angli bo i paczka z tamtąd. od razu im oddałem bo jak potem ma być taki kontakt to ja dziękuje. Wziąłem od polskiego dostawcy z warszwy. instalacja dwa dni po zamowieniu. tanio solidnie. radze zastanowic sie nie tylko nad cena ale i nad kontaktem z klientem
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.00
Zalety

niezawodność i działa w małej wiosce

Wady

dystrybutorzy zagraniczni psują markę

Extra informacje

~Kacper / 2016-03-10

Uwaga na StarDSL ! Kontakt z tą firmą jest praktycznie niemożliwy. Nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na maile. Pracownicy z hotline oszukują klientów, wmawiając że problemy leżą po ich stronie. Uzyskanie pomocy jest niemal niemożliwe. Przestrzegam. Nie polecam.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.50
Zalety

Dostępność internetu

Wady

Firma StarDSL - brak kontaktu i pomocy

Extra informacje

~Internauta / 2016-03-06

Gościu od internet bla bla bla .com.pl - długo jeszcze będziesz tu siał amatorską propagandę reklamując swój własny produkt udając klienta? Chcę się czegoś dowiedzieć o usłudze a ty spamujesz próbując oszukać ludzi, i to w głupkowaty sposób. Ludzie, nie bierzcie pod uwagę opinii gdzie jest podany link do strony internetowej - to jest strona producenta, tzw. tematyczne zaplecze pozycjonerskie, czyli naciąganie!
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00

~Zbyszek / 2016-02-23

Mieszkam w lesie pod Zgierzem. Nie wierzyłem w satelitarny internet bo wszyscy operatorzy tylko obiecywali a internetu nie miałem. Przekonał mnie pracownik z firmy z Łodzi. Przyjechał postawił antene na ziemi, włączył i pokazał że 20 Mb to żadne problem.Od razu zamówiłem :)Polecam w takich miejscach jak moje. niedostępne, z dala od lte.Niektórzy marudza na cene. niech cofną sie 10-15 lat i zobaczą co mieli (jeśli mieli) za 100 zł a ile zarabiali.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00
Zalety

działa w lesie, działa jak śnieg, deszcz.

Wady

brak

Extra informacje

internetsatelitarny.com.pl, 180 zł/m, z Łodzi.

~Ola / 2016-02-19

Należę do osób które są zadowolone z internetu satelitarnego. Mieszkam pod Płockiem, zasięg lte nie dochodzi. Internet sat mam ponad 2 lata i nigdy nie mieliśmy problemów z działaniem. nawet jak śnieg czy deszcz prędkość ta sama.ja polecam firmę z Łodzi, Abrocom internetsatelitarny.com.pl. Chyba jedyna firma normalna bo reszta to czekanie tygodniami na zestaw, wczesniej przedpłata. Normalnie chore to. A tu dzwonie i za dwa dni przyjeżdza człowiek i po 3 godzinach mam Internet :)
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00
Zalety

same plusy

Wady

brak

Extra informacje

abonament 159 zł, od 2 lat, www.internetsatelitarny.com.pl

~Kasia / 2015-10-24

Sama usluga jest ok . Natomiast operatorzy nie Przestrzegam przed firmą STAR DSL Reguły pod Warszawa. Firma od sierpnia zaprzestała swiadczenia usług . Nie odpowiadaja na meile , nie ma mozliwosci dodzwonienia sie na infolinie .Mimo braku swiadczonych usług wystawiaja faktury i przysyłają ponagleniaWadyNiesolidni operatorzy internetu3
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.00
Zalety

Wady

Niesolidni operatorzy internetu

Extra informacje

3

~Małgorzata / 2015-10-19

Sama usługa Tooway jest bardzo OK, byłam bardzo zadowolna z prędkości, ale trzeba bardzo uważać na firmę, od której bierze się sprzęt. Unikajcie za wszelką cenę firmy STAR DSL z Reguł pod Warszawą. Firma nie odbiera telefonów, nie udziela jakiegokolwiek wsparcia technicznego, w biurze siedzi jedynie księgowa, która nie ma o niczym pojęcia. Jak bedziecie mieli jakies kłopty z ustawieniem tarczy czy czymkolwiek - jesteście ugotowani. Ja od 2 miesięcy nie mogę sie do nich dodzwonić, to jakiś absurd.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
3.50
Zalety

prędkośc, łatwosc instalacji, niezawodnosc

Wady

beznadziejny polski dystrybutor Star Dsl

Extra informacje

ponad 2 lata

~Kiki / 2015-08-17

oczywiście też mieszkam w głuszy i żaden internet nie dawał rady. Spróbowałam Tooway, na początku wg kalkulatora na stronie powinno wystarczyć pakiet 8 , wystarczył na 2 tyg, ale tu muszę przyznać, że smigało wszystko, każda strona w sekundzie się otwierała, poczta w sekundzie, o to mi chodziło. Niestety po 2 tyg przestało cokolwiek otwierać, napisałam, zwiększyłam nie na 16 a na 32 żeby już na pewno wystarczyło. I to chyba był mój błąd... Nigdy więcej już nie było jak pierwsze 2 tyg, średnio 3-4 razy dziennie muszę resetować router, bo wszystkie lampki stoją w miejscu, strony się nie otwierają, wyskakuje komunikat: serwer DNS nie odpowiada... Nie tego spodziewałam się za 220 zł miesięcznie... To samo miałam za 69 zł miesięcznie w T- Mobile....
Cena
1.00
Zalety

czasami działa ok

Wady

często się zawiesza, cena nieadekwatna do jakości

Extra informacje

3 miesiące, miesięczny koszt 220 zł

~Krzysztof - Podkarpacie / 2015-07-02

1. Pingi są bardzo wysokie i zmienne.2. Przepływność danych zmienna i często uniemożliwia rozmowy przez internet. 3. Limity i ceny uzasadnia jedynie pazerność całej maszyny wyzyskiwaczy, która stoi w Polsce za internetem satelitarnym, bo nie sama technologia. 4. Biznesem tym w Polsce kręcą głównie panowie, którzy znaleźli dodatkowe źródełko pieniędzy.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.50
Zalety

Dostępność do internetu wszędzie, gdzie da się stabilnie zainstalować antenę satelitarną.

Wady

Bardzo wysokie ceny, których nie uzasadnia technologia.

Extra informacje

Produkt testowałem pół roku. Nie kupiłem go, bo uważam to za ogromne oszustwo.

~Artur / 2015-04-14

Mieszkam w Bieszczdach w Komańczy i tu zawsze był tragedia z internetem. Na tooway napodkalem z reklamy w necie. Zainstalowali na drugi dzień, co mnie zadziwiło, gdyż na sprawdzenie z tepsy jechali z tydzień. Prędkość super, pingi niestety wysokie ale do przełknięcia. Miałem pakiet 8 ale przeszedłem na 25. jak nie ogladam filmów to nie wykorzystuje. Nie po to mieszkam w dziczy by siedzieć przed tv. Zauważyłem że piszą kto dostarczał, wiec mi założyła firma abrocom z łodzi. Naprawde byłem pod wrażeniem jak koleś powiedział że bedzie na drugi dzień.Polecam!
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.75
Zalety

cena

Wady

ping

Extra informacje

5 miesięcy

~Michał / 2015-01-10

Czytam te opinie i ocenianie usługi na NIE po waszych opisach mnie dziwi. Skoro nie ma innej alternatywy to tooway jest super. Limity, no właśnie te limity! Jakbyście nie ściagali nielegalnych plików i nie siedzieli na YT czy innych filmach CDA itd to i 8 gb wystarczy na poczte czy na strony.Ja mam 25 limitu, starcza z zapasem. Firma abrocom z łodzi jak pamiętam. Instalację zrobiłem samemu bo nie trudne jak sie ma pojęcie techniczne :)Faktury są na czas drogą mailową. Nigdy nie mialem problemu z kontaktem telefonicznym. Ten brak kontaktu to może wina jednego z dystrybutorów lub innych firm co są tylko posrednikami i jak kase wezmą to potem cisza ? Ja polecam dla tych co mieszkają na odludziu i nie mają innej alternatywy łącza ze światem. Czasem to odludzie jest niezależne od nas ale w durzej mierze sami budujemu domy w takich miejscach wiec jeśli stać nas na chałupe za 300 tysia to nie marudzić na internet za 200 zł :) za prąd płacicie kilkakrotnie więcej. Wiem co mówię bo znam takie typy.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.75
Zalety

zasięg, prędkość,

Wady

limit ale do przeżycia

Extra informacje

8 miesięcy

~Ktos Fajny / 2014-12-24

Mam tego neta od roku ... krotko mowiac jedno wielkie gowno !!!! limit nie przychodzi na czas ... i jeszcze te Jeb... rachunki za 16 gb limitu 160 pln oni sa kur... chorzy chyba ze takie faktury wystawiaja ... co chwile rozlacza jakies bledy .. A najlpesze co moze byc w 2 dni limit przekroczony niby zostaje sciagniete 18 gb w 48 godzin .. Zaprawiacze ... Fakt jak jest limit dziala dobrze pingi duze ale to radiowka nie ma co sie dziwic ... ALE NIE POLECAM TEGO GOWNA NIKOMU ... Pzdr
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
2.00
Zalety

NIE MA ZADNYCH

Wady

BARDZO DUZO

Extra informacje

ROK

~Marcin marcin / 2014-10-15

Mam Tooway od 4 mcy. Zanim go założyłem przeszedlem drogę przez mękę. Wszyscy obiecywali , że będzie działać. Radiowo dzialalo tylko w nocy lub rano. W piątki nie było szans aby coś obejrzeć. Komórkowy LTE niestety mimo zapewnień nie działał brak zasięgu. Do tooway podchodziłem rownie sceptyczni. Co się okazało działa bez problemów. na poczatek miałem pakiet 10 ale limitu bylo malo. teraz przeszedłem na 25 i nielimitowane noce. Chodzi szybko i bez problemowo. Fajne są te nocki BEZ limitu przy takiej predkosci mozna duzo ściągnąc.Internet zakładala firma AVC (montaż 190zł ) dodatkowo mam od nich telefon. polecam
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.00
Zalety

predkość, bezawaryjnośc

Wady

pingi, cena

Extra informacje

4 mikesiące 199 abonament

~Michał / 2014-09-09

Jak czytam opinie że 25 GB za malo to widać że koleś tylko sciąga z sieci lub korzysta z netu jako TV. Tooway to suer rozwiązanie w miejscach niedostępnych, ja mieszkam na mazurach nad jeziorkiem i od kilku miesiecy MAM internet. Działa rewelacyjnie, szybko, a wysoki ping da sie przezyć. NIe wiem gdzie koega musiał kupować zestaw za 1,5 tysia bo albo go ktoś wycyckał albo ściemnia z opinią :)
Zalety

Działa i tyle :)

Wady

brak

Extra informacje

4

~Andrzej / 2014-08-12

Zdecydowanie nie polecam. Bardzo drogo, jakieś chore limity, mam jeden z najwyższych abonamentow 25 GB za 200 zł co może wystarczyć na niecały tydzień a gdzie pozostałe 3 po wykorzystaniu limitu prędkość spada do tego stopnia ze nie można nawet otworzyć strony nie mówiąc o sprawdzeniu poczty. Bardzo żałuje że go kupiłem , teraz muszę męczyć sie - porażka . Obiecują 22 megabity jest może 25 % tego ,nie mowiąc o ping ok 900 to jakas masakra NIE POLECAM
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.25
Zalety

Brak

Wady

Bardzo drogo, za małe limity danych, za wysoki PING

Extra informacje

Mam go jakieś pól roku i musiałem zapłacić 1500 zł za zestaw do odbioru

~Mariusz R / 2014-07-11

za drogi !!!
Cena
1.00

~Magda / 2014-07-08

Dla mnie bomba:) nareście mam internet i nie czekam zanim sie poczta mi otworzy :)Tooway dla mnie jest super. Przechodzilam już przez wszystkie sieci komórkowe i tylko szkoda było czasu. Natknełam się na internetsatelitarny.com.pl. Najlepsza oferta i najtańsza jaka jest w Polsce. Naprawde ich polecam.
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00
Zalety

działa

Wady

brak

Extra informacje

2 miesiące

~Jacek / 2014-05-05

Dla mnie super, idealne w największych dziurach
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
5.00

~Artur / 2014-03-16

Łatwy montaż,co prawda 20MBs brak no ale 6,5 w porywach do 8 Mbs z czego jestem zadowolony. wybierałem między tooway a LTE polsatu . patrząc na limity w Polsacie a koszt abonamentu przybliżony. Zdecydowanie polecam TOOWAY. Zakupiony z firmy Kempa Invest Sp. z o.o. - Polecam również miła obsługa , szybko sprawnie i na temat.Wadywaga zestawu do odbioru sygnału no ale cóż przynajmniej masywny i mocny :)
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.50
Zalety

Wady

waga zestawu do odbioru sygnału no ale cóż przynajmniej masywny i mocny :)

Extra informacje

~tom / 2013-10-07

Dla mnie działa fajnie, może pingi wysokie ale strony działają super, poczta też. Nie sciągam wiekszych plików z powodu limitów.ja kupiłem od dystrybutora z łodzi. przyjechali i ustawili antene. mam od roku i nie narzekaminternetsatelitarny.com.pl
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
4.75
Zalety

szybki i działa wszędzie

Wady

dla mnie nie ma

Extra informacje

12 miesięcy, 119 abonament instalacja 450. ale można samemu załozyć

~Marek / 2013-09-21

Ktos tu chce ,szybko zarobic pieniadze , dlaczego tak drogo ..........ponad 100 zl za miesiac ? Panowie tu jest Polska nie kazdego mozna naciagnac na kase , taki internet powinien kosztowac 50 zl miesiecznie ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,WadyDrogo, drogo , drogo drogo ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,bardzo drogo
Cena
Niezawodność
1.00
Zalety

Wady

Drogo, drogo , drogo drogo ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,bardzo drogo

Extra informacje

~misiek2 / 2013-01-12

Nie polecam. Użeram się z nim ok 9 miesięcy. Ostatnio było jeszcze gorzej. Dzwoniłem do nich zgłąszając usterke. Aż 3 razy ją naprawili. Szkoda, że nie widać efektów. Jak było tak jest i pewnie bedzie. Miał przyjśc monter sprawdzić co jest grane. Oczywiscie nie przyszedl ale usterke rzekomo naprawił. Ciekawe jak można naprawić liveboxa który stoi u mnie w domu na odległosc. No ale co ja wiem. To fachowcy przecieżPozdrawiam i radze trzymać się od nich z daleka. Już chyba lepiej nie mieć internetu niż się z nimi wiązać umową.! ! ! ! ! ! ! ! N I E P O L E C A M ! ! ! ! ! ! ! !
Cena
Niezawodność
Obsługa klienta
Parametry
1.00

Internet tooway.pl opinie