Opiniuj24.com - Podziel się opinią!

  • Elektronika
  • /
  • Telefony komórkowe
  • /
  • Nokia 5310 XpressMusic
  • /
  • 1

Opinie o Nokia 5310 XpressMusic

Elektronika Nokia 5310 XpressMusic opinie
Bateria
4.19
Cena/Jakość
4.04
Jakość wykonania
4.46
Parametry
4.42
Wyświetlacz
4.46

Średnia ocen

4.32

w skali od 1 do 5.

 

Na podstawie

28

dodanych opinii

 

~m / 2013-03-29

Telefon bardzo wygodny, kompaktowy, lekki. Obsługa, menu przyciski bez zarzutu. Jak na telefon muzyczny trochę razi brak obsługi niektórych plików z muzyką (np. ogg). W specyfikacji jest obsługa kart do 4 GB, u mnie bez zarzutu działa 8 GB.Niestety poważna wadą telefonu jest niska trwałość. Po dwóch latach użytkowania pękło łączenie obudowy wyświetlacza z pokrywą klawiatury, po kolejnym roku całkowicie odpadły klawisze muzyczne. Kolega też miał problemy z obudową, więc przypuszczam że telefony są po prostu fatalnie montowane.Od 4 lat
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
3.20
Zalety

Wady

Extra informacje

Od 4 lat

~lewan / 2012-12-10

ja ogółem jestem zadowolony z nabytku i jestem zadowolony z jakości odtwarzanych dżwięków lecz ma troche slabą obudowę
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
5.00
Zalety

pretrwa wszystko i jest wytrzymamła

Wady

słabe aluminiowe klawisze muzyczne

Extra informacje

ja mam go jurz 6 lat i wymieniałem 5 razy obudowe

~jarząb13 / 2012-08-25

dobry wejście od ładowarki się popsuło obudowę wymieniłem i tak dobry wytrzymał długo i działa do dziś
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
3.60
Zalety

dobrze otwarza muzyke,obsługuje prawie wszystkie programy

Wady

słaba obudowa nokia 6300 ma lepszą

Extra informacje

3 lata 1zł w erze

~ania gzubickaa / 2012-05-21

Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddd!!!!!!!!!!!!!!!!
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
5.00
Zalety

cienki fajne gry ładna dobre głośniki

Wady

****************

Extra informacje

mam go 1rok

~nofajnyfon / 2012-03-16

Mam go już tydzień na test, dopóki nie kupię nowego i ten co mam teraz ma ogromne braki w obudowie, pęknięcia, ciężko chodzące klawisze głośności i porysowany ekran. Mimo wszystko dzisiaj go zamówiłem bo jest po prostu super! Ten telefon jest dla ludzi ceniących wygląd, ergonomie i funkcjonalność telefonu, ma świetny głośnik ale w słuchawkach jest najczystszy dźwięk jaki może być. Szczerze polecam tego fona!!PS: Nie kupujcie nowych nokii 5310 za 200zł - te mają źle wgrany soft, kupujcie te za 400zł!
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
4.80
Zalety

Świetny wygląd, lekkość, długo trzymająca bateria, szybki dostęp do aplikacji, dobry jak na nokię z serii 5xxx, NIEZNISZCZALNOŚĆ, i oczywiście dobry głośnik

Wady

słaba jakość wideo i mało pamięci wbudowanej (30Mb)

Extra informacje

9 dni, kupiłem za 400zł

~tobiasz / 2011-05-08

jest super wszyscy na podwurku i w klasie mi go zazdroszczą jest super cienki bardzo głosno wali muzą tylko przycisk po ilewej stronie no wiecie te muzyczne odpadają
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
4.20
Zalety

głośno grający

Wady

słabo trzyma bateria

Extra informacje

mam go półtorej roku kupiłem za 600 złotych

~loli / 2011-02-18

a więc tak mam telefon 2 lata i jest super tylko po lewej stronie klawisze odpadają zawsze ale poza tym jest super szczerze polecam 2 lata
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
4.40
Zalety

Wady

Extra informacje

2 lata

~pawele / 2011-01-01

mdfsf
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
5.00
Zalety

uia

Wady

AJix

Extra informacje

5 lat i350zł

~Babek / 2010-11-16

Gdy kupiłem ten telefonik wydawał się fantastyczny, lecz moja uciecha z niego szybko minęła, ponieważ po nie całych 3 miesiącach zaczął się zacinać po tygodniu padł cały soft, nawet nie szło telefonu uruchomić, pomyślałem że po prostu kupiłem jakąś gorszą serię..Po nie całym tygodniu kupiłem go ponownie, i miałem ten sam problem z softem co wcześniej...Z mojej strony, nie polecam tego telefonu...Obecnie korzystam z noki n73 i jestem z niej zadowolony. :D
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
3.00

~invisible93 / 2010-09-15

gdy kupiłem ten telefon byłem nim zachwycony lecz już po 2 miesiacach użytkowania zaczeły się problemy.. miałem już w nim wgrywany 2 razy soft i wymieniane wejście usb i nic z tego po rocznym uzytkowaniu już nie mam siły ten telefon więcej lezy niż go używam..
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
2.60

~luk6776 / 2010-08-09

Telefon świetnie wykonany fajna jest jego cena naprawdę polecam wszyscy mi go w klasie zazdroszczą mały zgrabny telefonik z ekranem 240x320 naprawdę serio polecam
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
5.00
Zalety

Duży wyświetlacz wspaniała grafika wysoka jakość dzwięku i lekka waga

Wady

BRAK

Extra informacje

telefon mam przez pół roku zapłaciłem za niego 200 ZŁ

~Corby / 2010-08-05

niedawno kupiłem nokię 5310.wydawała mi się rewelacyjna.nie dawno przy słuchaniu muzyki przez słuchawki zaczęło mi się zacinać, ale bez słuchawek też mi się zacina. nie dawno zobaczyłem w internecie inną nokie lepszą i odrazu mi się nie spodobała.i mi ją w sklepie proponowali. Ale Jednak kupiłem w innym ten telefon.Głupi byłem że jej nie kupiłem.Trochę polecam a trochę nie..................
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
5.00
Zalety

wszystko

Wady

zacinanie się przy słuchaniu muzyki

Extra informacje

3 miesiące

~Ktoś / 2010-07-27

Mam ten telefon już ponad rok. Z początku wydawał się rewelacyjny, ale po dłuższym użytkowaniu stwierdzam, że strasznie popsuła się jakość aparatu, filmy wideo wychodzą tragiczne, poza tym przy słuchaniu muzyki często się ścina (nie tylko w moim telefonie, ale również mam kilku znajomych, którzy mają ten telefon i dzieje im się to samo). Co do zalet to z pewnością jest to, że telefon jest wytrzymały, bateria trzyma bardzo długo nawet przy intensywnym używaniu, trudno ten telefon zarysować i reaguje dosyć szybko na polecenia.
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
3.60
Zalety

Wytrzymała bateria

Wady

Zacina się, zła jakość aparatu

Extra informacje

Telefon mam od 2 lat, kupiłam go za 200 zł

~elbarto / 2010-07-01

Telefonik mam juz 3 lata, nic sie nigdy nie zepsuło, farba nie schodzi, stan techniczny po trzech latach "NORMALNEGO" uzytkowania oceniam na B. DOBRY! podstawa to nie rzucac telefone ani go nie upuszczac!! a wtedy bedzie działal poprawnie przez dlugie lata.
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
4.80

~jacek / 2010-04-05

ten telefon jest najlepszy na świeci wszyscy w klasie mi go zazdrościli.mam nadzieje ze i nnym ludziom też sie podoba . ma to co potebne mi jest najlepszym telefonem w europie..
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
5.00
Zalety

lekkość,głośność, ekran,pamięć,obsługa,szybkość,

Wady

Extra informacje

3 mieśące kupiłem go za 400zł

~gość / 2010-02-04

wygląd telefonu ok póki co na zewnątrz nic się nie zniszczył(dodatkowo kupiłam folie na ekranik),bateria trzyma średnio 4 dni ale to w zależności od tego jak kto używa. jeśli chodzi o użytkowanie to na początku nie mogłam się przyzwyczaić do tak cienkiego telefonu no i trzeba sprawdzać czy się go ma w kieszeni bo się go nie czuje :)
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
4.20
Zalety

największy plus to że jest taki wytrzymały: u mnie wytrzymuje liczne upadki, a telefon koleżanki pływał w wodzie i działa także jest ok

Wady

minusem jest to że tego dnia co go kupiłam mi się zepsuł wyświetlacz(co podobno się często zdarza) ale po naprawie wszystko jest w porządku

Extra informacje

telefon mam ponad rok i kupiłam go za około 300zł

~kaśka ;] / 2010-02-03

kupiłam ten telefon jak tylko wyszedł na rynek i on jest super ! . zepsuł mi sie dopiero po którymś razie a juz dużo miał upadków i wql . zleciał mi z schodów w szkole , mój kolga go niechcąco kopnąl , zalalam go troche wodą i nic mu nie było działal dalej tylko teraz jak w sniegu lezał 2 godziny to juz padl ale takto super . teraz znowu go kupuje bo to najlepszy tele jaki miałam polecam .
Zalety

szybko i wygodnie pisze się sms . robi ładne zdjęcia . ładnie odwarza muzyke . jest ciennki i lekki . i ma stylowy wygląd

Wady

trochę bateria sałbo trzyma . ale jak się go naładuje dobrze za 1 razem to pozniej trzyma calkiem ok

Extra informacje

od lipca 2008 r .cena : 678 zł

~Kasia / 2009-03-27

Mam go już od maja 2008r niedługo po wejściu na rynek i jest już do dupy. Farba zeszła z górnej i dolnej części telefonu, dźwięk się psuje i wszystko. A na początku wszyscy mi go zazdrościli a po pól roku czas jest bez użyteczny. Ogólnie nie polecam. A co do baterii to tylko na początku dobrze trzymała a potem po 3-4dni nie wiem dlaczego tak się stało...Wadywszysko zostało ujęte wyżejpól roku
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
2.80
Zalety

Wady

wszysko zostało ujęte wyżej

Extra informacje

pól roku

~andziula / 2009-03-25

telefon wyglada fantastycznie,zgrabny lakki,klawiatura i dzojstic wykonany z dobrego solidnego materialu,bateria mogla by trzymac dluzej to moj jedyny minus. wyswietlacz duzy ok ladne kolorki ale gorsze kolory przy fotkach,jesli chodzi o fotki to robi ladne tylko kolor nie jest prawdziwy.kupilam go w komisie balam sie ze bedzie cos nie dzialalo ale jest super. swietne brzmienie muzyki z i bez sluchawek.prosty w obludze,rewelacyjny,polecam wszystkim.
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
4.40

~laurcia228 / 2009-03-15

kupiłam go 2 dni temu i narazie jest super moja siostra tak dlugo gra ze szybko sie wyladowuje ale tak jest przy nowych telefonach SZCZERZE POLECAM, kupiłam go za złotówke - co miesiąc musze placic 40 ale opłaca się
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
4.40
Zalety

aparat,kamera,mp3,gry itp.

Wady

niema

Extra informacje

2 dni, kupilam go za 1 zł co miesiąc place 40 zl

~kubast / 2009-02-22

Kupiłem ten model telefonu 19.02. to jest trzy dni temu i czytając wypowiedzi odnoszę wrażenie że ludziska poszukują jakiegoś kosmicznego gadzetu.Telefon 5310 to tylko telefon plus kila ciekawych dodatków jak foto, odtwarzacz mp3,radio,dyktafon i inne.U mnie wszystko działa bez zarzutu.Zdjęcia są do przyjęcia,muzyka na głośniku dobra a na słuchawkach załączonych bardzo dobra.Wszystkie funkcje telefonu chodzą płynnie,przejrzyste meni ułatwia szybką obsługę.Radio z RDS i płynne wyszukiwanie stacji to też plus telefonu.Jedynym większym minusem to bateria , mogli się postarać o mocniejszą,słuchając radia,odtwarzacza mp3 bateria wytrzymuje jeden dzień.Obudowa wykonana z dużą starannością ( czytelna obsługa funkcji telefonu)małe wymiary telefonu.Podsumowując - dobry i funkcjonalny za tą cenę telefon dla niewymagających i zadowolonych z życia ludzików.Zapraszam lubiących rugby na stronę http://budowlanilodz.dbv.pl 3 dni - 184 zł
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
3.80
Zalety

Wady

Extra informacje

3 dni - 184 zł

~kopciuszek / 2009-02-09

pomóżcie drodzy forumowicze!! zastanawiam się cy kupić 5310, jak Wam się on sprawuje:) proszę o pomoc:) pozdr

~icek123 / 2008-11-19

Telefon jest super :D Dzwiek takze :D
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
4.60
Zalety

same plusy

Wady

Extra informacje

3 miesiace :D

~anusia / 2008-10-21

mam ten telefonik od 7 miesięcy:)więc go już poznałam i nie powiem złego słowa na niego,po prostu wszystko jest w nim ok:)))także polecam szczerze
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
5.00
Zalety

dla mnie wszystko ok

Wady

brak

Extra informacje

ok. 7 miesięcy,dokładnie nie pamiętam ale coś ok. 1000 zł

~sarsza231 / 2008-05-29

na razie nie mam do tego telefonu żadnych zastrzeżeń, ale niestety używam go tylko jako mp3, ponieważ nie mogę jak dotąd złamać simlocka :/ wie ktoś może gdzie jak i za ile mogę to zrobić?
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
4.60

~sas / 2008-05-24

bardzo fajny telefonik gorąco polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
5.00
Zalety

cały ten telefon to wielki plus

Wady

rzadnych

Extra informacje

4 miesiące kupilem go za 650 zl

paula / 2008-05-18

bateria i wyswietlacz sa oki ale cena zbyt wysoka. sa lepsze telefony i tansze niz ta nokia. podoba mi sie bardzo wyglad tego telefonu. jest on bardzo efektownie zrobiony i do wygladu nie przyczepie sie.
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
4.20

~dziki / 2008-05-17

Świetny telefon jestem bardzo z niego zadowolony, piękny wygląd solidne wykonanie, nic dodać nic ująć, gorąco polecam!1,5 miesiąca
Bateria
Cena/Jakość
Jakość wykonania
Parametry
Wyświetlacz
5.00
Zalety

Wady

Extra informacje

1,5 miesiąca

Elektronika Nokia 5310 XpressMusic opinie